Пробач, друже...

 ...Знову так близько підійшла ця клята війна, знову встигла викрасти весну!

Ми з ним не знайомі з дитинства — по сусідству не гралися, зі школи разом не приходили, навіть не з одного села. Я, жителька іншого  села, приєдналася до них у 9 класі, і ми були разом 2 роки. Найкращі. Останнi роки школи...

Веселощі почалися з перших днів. Бо він ВарлакОв, а я БурлакОва. А оскільки я була відмінничкою і до того ж новачком у класі, мене часто на уроках піднімали до дошки, відповідати. І коли вчитель казав «БурлакОва, к доске!», Владик Варлаков щоразу тремтів, бо думав, що кличуть його.

До речі, чому Владик? За паспортом він Володимир, а володимирців тут називають Вовою. Він був Владик/Вадік...

Не те щоб це важливо...

Після закінчення 10-го класу, перед тим, як розійтися, ми з ним ми зробили парі: хто перший одружиться. На ящик шампанського. Передбачалося, що я, як дівчина, першою «піддамся». Але не було б. До того, як я вийшла заміж, він встих одружитися, розлучитися і знову одружитися.

Я забула про парi, але він нi.

Після закінчення 10 класу в 1987 році, вперше зустріч випускників нам вдалося організувати лише в 2019 році! Але яка то була зустріч! Влад був одним із моїх однокласників, якого я жодного разу не бачила після випускного! Я приїхала на зустрiч із Болгарії, він – із Вінниці, де жив.

І він згадав про шампанське! Але на всю Кам'янку знайшлося лише 3 пляшки. І він їх купив!

І ми пили їх усі разом, прямо з пляшки, яку передавали один одному, танцюючи під проливним дощем під хіти нашої молодості - Modern Talking, CC Ketch, Samantha Fox і Sandra... Ми забули, скільки нам років, і наша класна вчителька божеволіла разом з нами, і неможливо було усвідомити, що на випускному вона була молодша за нас зараз...

Ми не хотіли розлучатися і створили вайбер-групу, пообіцявши збиратися щороку.

Але наступного року прийшла коронована потвора, і ми не могли зустрітися. Але група залишилася, і ми продовжували спілкуватися - бажати доброго ранку, вітати один одного з днем ​​народження і підтримувати, коли хтось із нас втрачає кохану людину...

Коли 24 лютого минулого року Україна прокинулася від бомбардувань і вибухів, ми обговорювали події в групі, підбадьорювали один одного...

Потім ми дізналися, що Влад приєднався до територіальної оборони свого міста. Він надсилав нам «фронтові звіти», фотографії їхнього військового життя, розповідав про свого полкового кота Степана, який усіма нами став улюбленцем. І все це – з невичерпним почуттям гумору. Ніби на прогулянці з друзями, а не під постійними обстрілами та повітряними тривогами.

Іноді він хвалився їхніми успіхами – на день народження подарував мені... збиту ракету.

І ось сьогодні в нашу групу прийшла страшна звістка. Мій однокласник Владик Варлаков загинув десь під Бахмутом...

Влад не був відмінником, але був розумним та грамотним, не був активістом, але був піонером і комсомольцем, бо всі ми тоді були такими.

I коли йому довелося захищати свою країну, він без вагань взяв до рук зброю і протистояв загарбникам.

Пробач нас, Влад.

Пробач всіх нас, хто живий, хто може спати в своїх теплих ліжках і обіймати своїх дітей.

Це завдяки тобі та твоїм побратимам.

Ми тебе ніколи не забудемо!

І я особисто обіцяю приїхати до Вінниці і привезти ящик шампанського. І вип'ємо разом. Прямо з пляшки. Я обіцяю...

Коментари

Популярни публикации от този блог

Приказка за златното момиче

Обръщение на президента на Украйна по повод Деня на паметта и помирението

ШАРЕНАТА ТОРБИЧКА И 500 ВЪЗЕЛЧЕТА